Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 2710 224762

Συχνές Ερωτήσεις


Αποστολή & Παράδοση

  • Πότε θα λάβω την παραγγελία μου;

    Όλα τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα. Χρειάζονται 1-2 ημέρες για να εκτελεστεί μια παραγγελία, μετά την οποία αποστέλλονται στην διεύθυνση προορισμού. Ο χρόνος αποστολής εξαρτάται από την τοποθεσία σας, αλλά μπορεί να εκτιμηθεί ως εξής:

    Ελλάδα: 1-3 εργάσιμες ημέρες
    Εξωτερικό: 7-23 εργάσιμες ημέρες

  • Από πού θα αποστέλλεται η παραγγελία μου;

    Αποστέλλεται από το κατάστημα μας στην Τρίπολη, Αρκαδίας.

  • Θα χρεωθώ τελωνειακά έξοδα για την παραγγελία μου;

    Αν η παραγγελία αποσταλεί εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να προκύψει μια πρόσθετη τελωνειακή και φορολογική χρέωση. Αυτό το τέλος δεν είναι υπό τον έλεγχό μας και εκτιμάται από το τοπικό τελωνείο. Οι τελωνειακές πολιτικές διαφέρουν σημαντικά για κάθε χώρα παρακαλείστε να ενημερώσετε απευθείας το τοπικό τελωνείο για να διαπιστώσετε εάν εφαρμόζουν δασμούς και φόρους σε αγορές από το εξωτερικό.

  • Η παραγγελία μου έπρεπε να έχει καθυστερήσει υπερβολικά. Τι πρέπει να κάνω;

    Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας για να αναφέρετε την καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας, παρακαλούμε ελέγξτε το email επιβεβαίωσης αποστολής σας για τυχόν λάθη στη διεύθυνση παράδοσης. Όλες οι παραγγελίες αποστέλνονται με tracking number (αριθμό αποστολής), οπότε μέσω της μεταφορικής θα διερευνήσουμε το αίτημα σας και θα σας απαντήσουμε άμεσα για την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας και για το που οφείλετε η καθυστέρηση.


Παραγγελίες

  • Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;

    Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με tracking number (αριθμό αποστολής) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εντοπίσετε μέσω του site της μεταφορικής εταιρίας, ή του ταχυδρομείο, την τρέχουσα τοποθεσία της παραγγελίας σας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορία σχετικά με την παρακολούθηση ή την αποστολή σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@beefashion.gr.  

  • Έλαβα λανθασμένο ή κατεστραμμένο προϊόν, τι πρέπει να κάνω;

    Για να μας βοηθήσετε να επιλύσουμε αυτό το πρόβλημα γρήγορα, στείλτε μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ένα μήνυμα στο sales@beefashion.gr με φωτογραφίες του κατεστραμμένου προϊόντος, τον αριθμό της παραγγελίας σας και οποιεσδήποτε άλλες λεπτομέρειες μπορείτε να έχετε σχετικά με την παραγγελία σας. Αφού επιβεβαιώσουμε την αναφορά σας, θα σας αποστείλουμε ένα νέο προϊόν ή θα επιτρέψουμε τα χρήματα σας, αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα.


Επιστροφές

  • Ποια είναι η πολιτική επιστροφή προϊόντων;

    Παρέχουμε την δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο ρούχο ή αξεσουάρ που αγοράσατε εντός 14 ημερών, είτε γιατί το μέγεθος δεν είναι σωστό, είτε γιατί προτιμάτε διαφορετικό χρώμα. Θα πρέπει ωστόσο τα προϊόντα που επιστρέφετε να είναι σε άριστη κατάσταση, με τις ετικέτες τους και τυχόν κουτιά/σακουλάκια συσκευασίας.

    Από αυτή την πολιτική επιστροφών εξαιρούνται τα εσώρουχα και τα μαγιό για λόγους υγιεινής και τα οποία δεν επιστρέφονται.

  • Προσφέρετε επιστροφή χρημάτων;

    Οι επιστροφές προσφέρονται μόνο σε πελάτες που λαμβάνουν λανθασμένα ή κατεστραμμένα προϊόντα. Εάν ισχύει αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής στην ηλεκτρική διεύθυνση sales@beefashion.gr με φωτογραφίες από τα λανθασμένα/κατεστραμμένα προϊόντα και θα το τακτοποιήσουμε άμεσα.


Άλλα ερωτήματα

  • Ποιες μέθοδοι πληρωμής είναι διαθέσιμες;

    Δεχόμαστε πληρωμές μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής κάρτας, Paypal και κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Επίσης, εντός Ελλάδος μπορείτε να πληρώσετε μέσω αντικαταβολής.

  • Αποστέλλετε παραγγελίες στο εξωτερικό;

    Ναι, μπορούμε να στείλουμε την παραγγελίας σας σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες. Αν η χώρα διαμονής σας σε συμπεριλαμβάνεται στις διαθέσιμες χώρες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@beefashion.gr για να εξετάσουμε εναλλακτικές μεθόδους αποστολής.

Έχετε ακόμα απορίες;

Μείνετε συντονισμένοι

Μείνετε ενημερωμένοι με την εγγραφή σας στο newsletter μας. Μπορείτε να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε.